Indien u een nieuwe EasyAdmin versie aanschaft (middels de update) dan ontvangt u een nieuw leeg EasyAdmin bestand welke u opnieuw kunt vullen.

Om de gegevens vanuit een eerdere EasyAdmin automatisch over te laten nemen kunt u echter ook gebruik maken van de Updatertool welke wij op onze website beschikbaar stellen.


Vanaf EasyAdmin 5 kunt u geautomatiseerd uw gegevens overzetten naar uw nieuwe versie van EasyAdmin  met behulp van de door ons ontwikkelde overzettool, de EasyAdmin Updater.

Via de onderstaande link kunt u de EasyAdmin updater direct downloaden.


Klik hier voor de link naar de updater!


Indien u nog een oudere versie heeft, dan kunt u uw gegevens eenvoudig overzetten door deze kolom voor kolom handmatig te kopiëren en te plakken in de nieuwe versie.

Wij adviseren om met een schone administratie het nieuwe jaar in te gaan. U kunt uw klantenbestand en leveranciersbestand bijvoorbeeld wel kopiëren.

(Let op: altijd kiezen voor [plakken speciaal -> waarden] om de opmaak te behouden).